Η προσευχή ενός αδέσποτου..



Θεέ μου, στείλε μου σε παρακαλώ κάποιον που θα νοιάζεται για μένα.
 
Έχω κουραστεί να ζω συνέχεια κυνηγημένος .
 
Είμαι άρρωστος και απελπισμένος.
 
Το σώμα μου λαχταρά, είναι τόσο βασανισμένο από τον πόνο Θεέ μου, προσεύχομαι ενώ τρέχω μέσα στη βροχή, ότι κάποιος επιτέλους θα με αγαπήσει και θα μου προσφέρει ένα σπίτι.
 
Ο τελευταίος ιδιοκτήτης μου με εγκατέλειψε και με έδιωξε μακριά.
 
Αλλά τώρα Θεέ μου είμαι κουρασμένος, πεινασμένος και παγωμένος καιφοβάμαι ότι δεν θα προλάβω να μεγαλώσω.
 
Με κυνηγούν με μπαστούνια και με χτυπούνε με πέτρες, ενώ τρέχω μέσα στους δρόμους ψάχνοντας μόνο για ένα κόκαλο.
 
Δεν είμαι κακός Θεέ μου, σε παρακαλώ εάν μπορείς  βοήθησέ με, καθώς είμαι ένα ακόμα θύμα των ανθρώπων.
 
Σέρνομαι σαν το σκουλήκι. Θεέ μου και είμαι γεμάτος  ψύλλους και το μόνο που  ζητώ είναι ένας άνθρωπος για να του αφοσιωθώ.
 
Εάν μου βρεις έναν Θεέ μου θα είμαι καλός μαζί του δεν θα φεύγω μακριά του και θα  κάνω όσα πρέπει.
 
Δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω για πολύ καιρό ακόμα μόνος μου γιατί γίνομαι ολοένα και πιο αδύναμος και νιώθω τόσο μόνος.
 
Κάθε βράδυ που κοιμάμαι κρυμμένος στους  θάμνους κλαίω,  γιατί Θεέ μου φοβάμαι τόσο πολύ ότι θα πεθάνω.
 
Και έχω μέσα  μου τόσο πολύ αγάπη και  αφοσίωση να δώσω, ώστε θα ήθελα να μου δοθεί μια νέα ευκαιρία να ζήσω.
 
Για αυτό Θεέ μου, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ  απάντησε στη προσευχή μου

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld